امروز جمعه  ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۶/۰۱- ۱۲:۰۵ - مشاهده: ۷۷

تبریک رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه شمال و شرق کشور به وزیر جدید امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

احمد معصومی‌فر، مشاور وزیر و رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور در پیامی انتصاب شایسته جناب آقای دکتر سید عباس عراقچی را به عنوان وزیر امور خارجه دولت چهاردهم تبریک گفت.

احمد معصومی‌فر، مشاور وزیر و رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور در پیامی انتصاب شایسته جناب آقای دکتر سید عباس عراقچی را به عنوان وزیر امور خارجه دولت چهاردهم تبریک گفت و ابراز اطمینان کرد ایشان با ظرفیت بالای علمی و تجربیات گران‌سنگ دیپلماتیک می‌تواند گام‌های بلندی در جهت اهداف سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی‌ بردارد.

در این پیام آمده است؛ پس از حضور گسترده و باشکوه ملت ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخاب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس قوه مجریه، و اکنون که کابینه پیشنهادی ایشان در اقدامی‌ بی‌نظیر با رای اکثریت نمایندگان مردم به سمت‌های انتخابی منصوب شده‌اند، شایسته است که با حرکت رو به جلو در مسیر پیشرفت گام برداشته و تحت هدایت رهبر فرزانه انقلاب به اهداف بزرگ انقلاب اسلامی دست پیدا کرد.

از جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج امام رضا علیه‌السلام برای برادر بزرگوارم جناب آقای دکتر عراقچی، به عنوان وزیر امور خارجه ‌جمهوری اسلامی ایران، آرزوی سلامتی، موفقیت روزافزون و سربلندی دارم.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما